Pogwarancyjny serwis Apple? Kiedy korzystać i ile to kosztuje

Jesteś użytkownikiem sprzętów sygnowanych logo z nadgryzionym jabłkiem? Jeśli tak, prawdopodobnie spotkałeś się z wieloma problemami technicznymi. Marka Apple to niekwestionowany lider jakości urządzeń. Mimo to trzeba przyznać, że ich konstrukcje są wybitnie delikatne. Z kolei większości takich uszkodzeń nie obejmuje gwarancja producenta i jedynym ratunkiem dla konsumentów jest oczywiście pogwarancyjny serwis Apple. Sprawdź, kiedy korzystać z takich usług, ile one kosztują i którą firmę wybrać.

Kiedy korzystać z usług specjalistów?

Zastanawiasz się, czy samodzielnie poradzisz sobie z awarią? W wielu przypadkach jesteś w stanie przeprowadzić drobny serwis w domowych warunkach, lecz mimo wszystko potrzebujesz chociaż podstawowej wiedzy. Często jednak potrzebne są specjalistyczne narzędzia i wiedza, np. w przypadku zalania, zbicia szybki, wyłamania gniazda czy poważniejszych kłopotów z systemem iOS.

pogwarancyjny serwis apple

Zalany smartfon – czy da się go odratować?

Smartfon został zalany wodą, sokiem lub kawą? Może wpadł Ci do wody lub toalety? Takie rzeczy się zdarzają. W większości przypadków da się jeszcze uratować taki aparat. Wystarczy jedynie wyłączyć go (najszybciej jak tylko jest to możliwe), umieścić w worku z ryżem i udać się do serwisu. Nie próbuj samodzielnie uruchamiać aparatu, ponieważ wilgoć (lub osad z barwników i cukru) może pozostawać na stykach, co spowoduje zwarcie.

Ile kosztuje wymiana szybki?

Wymiana ekranu to najczęstszy kłopot użytkowników sprzętu marki Apple. Profesjonalny pogwarancyjny serwis Apple powinien zaproponować Ci 2 lub 3 warianty cenowe:

  • nowy ekran oryginalny,
  • nowy zamiennik;
  • używany ekran oryginalny (od tzw. dawcy).

Cena usługi jest zatem mocno indywidualna i zależy też od modelu samego urządzenia. Poproś zatem o wycenę.

Mam problemy z iPhonem – co robić?

iPhone się nie włącza, ma ograniczone funkcje lub jego wydajność spadła do niskiego poziomu? Spróbuj kilku podstawowych sztuczek, które opisane są na blogach (w tym serwisu GSM Ursus). Jeśli to nie pomoże, lepiej oddać sprzęt w ręce ekspertów, którzy prawdopodobnie widzieli wszystkie możliwe scenariusze.

serwis apple warszawa

Nie kupuj kota w worku i postaw na sprawdzony pogwarancyjny serwis Apple

Dlaczego warto wybierać jedynie sprawdzonych specjalistów? W Polsce każdy może otworzyć serwis pogwarancyjny – nawet bez szczególnych umiejętności i wiedzy. Czy takie usługi będą jednak zadowalające dla klientów? Niestety, odpowiedź brzmi: NIE. Należy więc korzystać z ofert serwisantów, którzy doskonale znają technologię firmy Apple i są w stanie zagwarantować, że poradzą sobie z każdym problemem. Jedną z takich firm jest m.in. GSM Ursus, czyli serwis pogwarancyjny Apple z wieloletnim doświadczeniem w branży.

Wydaje nam się, że odpowiedzieliśmy na większość najczęściej zadawanych pytań. Jeśli więc szukasz rozwiązań dla siebie, nie czekaj i skorzystaj z oferty GSM Ursus. Jest to pogwarancyjny serwis Apple, który cieszy się ogromnym powodzeniem wśród konsumentów – zarówno ze względu na doświadczenie, wiedzę, jak i umiejętności oraz atrakcyjne warianty cenowe. Przekonaj się o tym na własne oczy już dziś.

You May Also Like

Oryginalny tusz czy tańszy zamiennik – co wybrać?

kabel

Moduły optyczne i wiele więcej w Fibermarket

długopis

Długopis 3d – jaki wybrać dla dziecka i na zwrócić uwagę ?

lesing IT

Leasing jako źródło finansowania sprzętu IT